Nový blog na obzoru!

7/23/2016


   Zdravím všechny své první návštěvníky!

Jsem moc ráda, že jste zavítali na můj blog a máte příležitost číst můj premiérový článek. V něm bych se krátce představila a načrtla, čemu se bude blog primárně věnovat.


   Jak již samotný název napovídá, jmenuji se Kamila. Jsem celkem obyčejná holka. Studentka práv a archivnictví zároveň, snaživá dcera, mladší sestra, milující teta, věrná kamarádka či naslouchající žena. Rolí jsem už získala v životě dost a spoustu jich ještě získám. Mé vlastnosti... to je další široké spektrum. Pro zkrácení si dovolím užít písmena v mém jméně.

K jako komická
A jako analytická 
M jako malicherná
I jako ironická
L jako lítostivá
A jako apelativní

   Je to ovšem pouze výběr z mnoha. Postupem budete jistě poznávat mnohé z mých osob - přeci jen, jsem také ukázkový blíženec. :-)
   Obr v názvu blogu značí začátek mého příjmení. Ve školce a při nástupu do školy jsem se vždycky děsila, že někoho napadne, aby mě oslovoval Obře, Obříku a podobně. Celých dvacet let to nikoho nenapadlo a teď si to hodím do názvu, čím si o to přímo říkám, co? Ironie je, že po dvaceti letech chápu, proč pro mě svět vybral takové příjmení a proč jsem vždy kladla na slovo obr takový důraz.
   Ve společnosti jsem celkem nenápadný člověk. Většinou se rozmluvím, až když dotyčného dobře znám - to mě pro změnu nejde zastavit. Stejně tomu je tak i v konání mých činů a realizování mých ambicí. Mnohé z mých plánů mohou vypadat jako momentálně neuskutečnitelné, snílkovské, mnohdy až bláznovské. I tak v nich mám však víru. Věřím, že jdou splnit všechny sny. Že mohu činit velké skutky. 

Jednoduše, ráda si čas od času hraji na obra. :-)

   Zde se i dostáváme k tomu, proč jsem blog založila. Mám spoustu aktivit a koníčků, které mi dělají radost. Jedním z nich je i psaní. Je pro mě lékem, skvělým prostředkem k sebevyjádření a urovnání si svých myšlenek. Navíc vidím v psaném slově ohromnou sílu. Je to výborná příležitost, jak lidem zprostředkovat své myšlenky, diskutovat s nimi a následně hledat nejlepší řešení. Každou novou informaci se snažím pojmout ze všech stran, přirozeně se ovšem stává, že občas na něco člověk zapomene. Odezva od ostatních by tedy mohla dopomoci k nápravě.
   Články se budou hodně odvíjet od oblastí, ve kterých se angažuji, nebo se o ně prostě jen zajímám. Budou se dotýkat lidskoprávních témat, humanitární pomoci, problematiky znečišťování životního prostředí, politické scény a dalších pro mě primárních celosvětových i oblastních problémů.

Skrze mnoho těchto témat bych si ráda zahrála na takovou laickou publicistku. 

   Ráda bych svá tvrzení potvrzovala svými zkušenostmi, ověřovala si informace přímo v terénu. Zároveň však, poněvadž si myslím, že člověku stejně můžete věřit, až když ho trochu poznáte, budu sdílet věci, kvůli kterým miluji život. Ať je to hudba, doporučení knih, filmů, či přímo zaznamenané zážitky z mého světa. Po většinou zejména cestovatelské.
   Závěrem... bude to jednoduše všehochuť, která, jak doufám, bude dělat radost mně a zároveň se bude snažit zprostředkovat informace, zajímavosti, tipy, o kterých je dle mého dobré vědět, i Vám, mým potenciálním čtenářům!
   Tímto děkuji všem, kteří měli náladu si úvodní prolog takové délky přečíst a doufám, že nezklamu ty, které jsem tímto navedla na čtení i článků budoucích. :-)

Mějte se krásně!

Vaše Kamila

You Might Also Like

0 komentářů

Oblíbené příspěvky

Facebook

Youtube